17. 1. 2016.

Записник 17.01.2016.

СКУПШТИНА СТАНАРА
ул. Војислава Илића 125
Београд, 17.01.2016. године
Број, 2016-01


ЗАПИСНИК
са састанка Скупштине станара

Састанак Скупштине станара стамбене зграде у улици Војислава Илића 125, одржан је 17.01.2016. године, са почетком у 18:00, у заједничким ходнику код поштанских сандучића стамбене зграде.
Седници је присуствовало 19 (од укупно 39) власника станова или њихових представника, а остали станари који нису присуствовали ће бити накнадно информисани. На састанку је расправљано и предложено, а затим и усвојено следеће:

ДНЕВНИ РЕД

1. Извештај о раду, финансијском пословању и дешавањима у згради,
2. Решавање проблема у вези одржавања хигијене у згради,
3. Решавање проблема у вези боравка непознате особе у кућици од лифта на 7. спрату,
4. Предлог промене улазних врата,
5. Крађа црева из противпожарног сандучета и цепање папира у заједничком ходнику зграде,
6. Предлог да се на неким од наредних састанака донесе одлука о избору председника скупштине станара,
7. Разно.

Стамбена зграда нема председника скупштине, тако да су власници станова сасмостално започели састанак по наведеном дневном реду.

1. Након излагања о догађајима који су се збивали у последњих пар месеци, предлог о променама унутар зграде ради безбедности за све станаре је усвојен без примедби. Такође је утврђено да зграда већ дуже време нема председника скупштине станара, са чиме су сви били упознати.

2. У оквиру друге тачке присутни су дискутовали о хигијени у згради. Утврђено је да редовно долази чистачица у оквиру одржавања стамбених зграда коју шаље „Инфостан“. Већина присутних је солидно задовољна хигијеном зграде.

3. Присутни су информисани о боравку непознатог лица, скитнице, у кућици на 7. спрату где оставља ђубре и одакле долазе непријатни мириси. Једногласно је донета одлука да се постави решетка испред улаза у кућицу, ради сигурности свих, а поготово деце.

4. Под тачком четири, као једном од важних тема због које је и првобитно састанак организован јесте проблем са улазним вратима. Утврђено је да дуже време брава од улазних врата не ради и да је улаз отворен 24х. Поред тога, систем за затварање врата је покварен, па долази до превелике буке и лупања приликом затварања врата. Након свих примедби и предлога, једногласно је донета одлука да се промене врата и постави магнетна брава. Договорено је да се у наредним данима набаве најмање 2 понуде извођача радова. Новац који је потребно скупити ради уградње нових улазних врата, почеће да се скупља од уторка 19.01.2015. у поподнедевним сатима. С обзиром да се још увек не зна тачна цена, договорено је да прва рата износи 1.000,00 динара, док ће друга бити утврђена накнадно након изабране понуде извођача. За благајнике су утврђени станари станова бр. 39 и 2.

5. У оквиру ове тачке дневног реда обавештени су станари да је у протеклих 5 месеци дошло до крађе црева (за хидрант) из противпожарног сандучета, урамљеног постера о лепом понашању у згради, као и о цепању обавештења о дератизацији зграде. Крађом црева и одвртањем вентила за воду на хидранту, дошло је у ситне сате (три сата после поноћи) до поплаве у приземљу где су станари из стана бр. 2 и 4. зауставили оток воде под јаким притиском и очистили улаз ради безбедности свих станара зграде.

6. Донета је одлука да се на неким од наредних састанака предложи обнављање противпожарних сандучића и набавка пожарна апарата типа "С-6" и то на свим спратовима. 

7. Договорено је да се организује чишћење снега испред улаза (са степеништа и са стазе) ради сигурности и безбедног кретања свих станара. Такође је договорено да власник стана бр. 5 контактира фирму (од које је купио стан), а која и даље користи заједничке просторије у подруму (ниво -1).

Једногласно је договорено да се настави са даљим радом на уређењу зграде. Станари зграде и сви заинтересовани, могу се информисати о раду скупштине на огласној табли у приземљу зграде, код поштанских сандучића.
Седница је завршена у 18:50.


Београд, 17.01.2016.